مصاحبه آرشیو خبر ها
جان الکان : عجله نکنید،امسال سال صفر برای یوونتوس است

جان الکان : عجله نکنید،امسال سال صفر برای یوونتوس است

جان الکان، حامی یوونتوس توضیح می‌دهد که حل کردن مشکلات داخلی بسیار مهم است، او از مکس آلگری حمایت می‌کند و اطمینان می‌دهد که خانواده آنیلی علاقه‌ای به فروش ندارند.

 

فصل گذشته، بیانکونری ها به رده هفتم تنزل یافتند و سپس به دلیل بی نظمی های مالی به مدت یک سال از رقابت های یوفا حذف شدند.

 

آنها شاهد کناره گیری کل هیئت مدیره قبلی بودند، از جمله رئیس جمهور آندره آ آنیلی ― پسر عموی الکان ― و افراد نزدیک به الکان به جای او قرار گرفتند.

 

آنها با کنار گذاشتن پروژه سوپرلیگ و کنار گذاشتن هرگونه درخواست بیشتر، همه ی داشته های انیلی را پاک کردند.

 

الکان در مراسم روز سرمایه‌گذار برای شرکت هلدینگ خانواده اکسور به خبرنگاران گفت:

 

از اینکه یوونتوس را در بالای جدول می‌بینم خوشحالم، این تایید می‌کند که چقدر حل مشکلات داخلی مهم بوده است. زمانی که هیچ نگرانی خارجی وجود ندارد، به احتمال زیاد در زمین به نتیجه خواهید رسید.

 

یووه پس از تساوی 1‐1 در دربی ایتالیا در رده دوم پس از اینتر قرار دارد.

 

یک امتیاز مقابل اینتر نتیجه خوبی است. این فصل راه درازی در پیش است و تیم‌های قدرتمندی هم وجود دارد.

 

الکان همچنین از مربی آلگری حمایت کرد، در میان گزارش‌هایی مبنی بر اینکه او ممکن است در پایان فصل جاری برود.

 

این مربی جام های زیادی کسب کرده است و ما امیدواریم که او بتواند جام های بیشتری کسب کند. این همان چیزی است که او نیز امیدوار است. این یک لیگ هیجان انگیز است و کوپا ایتالیا نیز یک تورنمنت طولانی است.

 

گزارش هایی وجود دارد مبنی بر این که بی نظمی های مالی اکسور را نیز وادار می کند تا از یوونتوس کناره گیری کند و به دنبال سرمایه گذاران خارجی باشد.

 

هیچ سرمایه‌گذار خارجی به ما مراجعه نکرد و به ما نزدیک نشد. ما علاقه ای به این چشم انداز نداریم. روسای فعلی همه چیز را در سطح ورزشی حل کردند، اکنون می توانیم روی آینده تمرکز کنیم.

 

او افزود:

 

امسال سال صفر برای یوونتوس است و افزایش سرمایه لازم است تا به ما قدرت بدهد تا سه سال آینده را با جاه طلبی در داخل و خارج از زمین با هدف برتری روبرو کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: